Tylko do 13 września można wziąć udział w konkursie Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej i Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, zorganizowanym w ramach kampanii „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Zadaniem uczestników jest opisanie w komentarzu na profilu https://www.facebook.com/komisjaeuropejska lub https://www.facebook.com/FunduszeUE, swojego pomysłu na to, jak wykorzystać 15 milionów euro z funduszy europejskich na inwestycje w znanej z serialu „Ranczo” gminie Wilkowyje.

Kampania „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city” została zorganizowana z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej, a jej celem jest pokazanie przemian jakie zaszły w Jeruzalu – miejscowości, która grała rolę serialowych Wilkowyj. Jej celem jest pokazanie korzyści jakie Polska, w zwłaszcza mniejsze miejscowości, czerpie z członkostwa w Unii.

W „Ranczu” możemy zobaczyć prawdziwe inwestycje, zrealizowane w Jeruzalu przy pomocy funduszy europejskich: zmodernizowany rynek, przychodnię lekarską, szkołę, jednostkę Ochotniczej Straży Pożarnej.

Kampania prowadzona jest na oficjalnych profilach Funduszy Europejskich oraz Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce: https://www.facebook.com/FunduszeUE, https://www.facebook.com/komisjaeuropejska.

Wiele opublikowanych materiałów powstało podczas Ogólnopolskiego Zlotu Fanów serialu “Ranczo” 15 sierpnia w Jeruzalu. Na profilach można między innymi znaleźć nagrany wtedy wywiad z reżyserem Wojciechem Adamczykiem, który mówi, jak fundusze unijne wpłynęły na losy bohaterów „Rancza”.

Uczestnicy konkursu mogą zgłaszać zarówno realistyczne, jak i niezwykłe pomysły na inwestycje w Wilkowyjach. Propozycje mają przyczyniać się do rozwoju serialowej gminy i poprawy życia mieszkańców. Na autorów najciekawszych propozycji czekają atrakcyjne nagrody.

Więcej informacji i regulamin konkursu znajduje się na stronie:

https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/ranczo

źródło: Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce.